måndag 11 april 2011

Fikamonster

Efter nyår ändrade vi våra arbetstider, så att Hannes hämtar på eftermiddagarna och jag & Bea istället är helt lediga på onsdagar.

Vi försöker se till att komma iväg på en utflykt någonstans varje vecka; biblioteket, Ikea, sta'n... och naturligtvis måste man fika då. Att sätta sig och fika med jämna mellanrum är något jag lärt mig hemifrån, och Bea är inte svår-övertalad! =)

Denna dubbel-LO har foton från alla möjliga caféer; allt från Berget till Biltema.

Monsterna och bandet har jag snattat från ett grattis/presentkort som min allra käraste syster gjorde till min födelsedag förra året. Återvinning... ;-)

Det mönstrade pappret och bokstäverna (både Titeln och undertiteln) kommer från ett kit från Little Yellow House.

1 kommentar:

  1. Så lik mormor ;o) finns ju inget bättre än fika! Jättefina!!!
    Kram

    SvaraRadera