måndag 18 april 2011

Scrappiz CC - 1

En spark i baken och lite jäklar anamma behövs ibland när det står stilla. (Tack för sparken, Lena! =)

Första alstret till Scrappiz Påskcrop blev en LO efter skiss från Designat; Jigajisan (fy *# vad jag e' bra!)

Jigajisan är japanska och ska (enl allsmäktiga Internet) betyda "berömma sig själv, klappa sin egen axel"
Kortet är taget i december 1996, när allra käraste syster och jag precis kommit hem från vår dan-gradering - med varsitt svart bälte (1:a dan). Det är svårt att läsa min journaling här, men i princip handlar det om hur stolt jag är över oss, och hur glad jag är att syster släpade med mig till min första aikidoträning... för att det gett mig SÅ mycket bra! (tex en av mina allra bästa kompisar!)

1 kommentar:

  1. Kanonsnygg! :) (Även om jag ju tycker att du kunde använt ett foto på dig, inte mig... ;) )

    SvaraRadera