söndag 29 juli 2012

3 dagar kvar...

Idag hade jag dubbla besök; hela familjen kom på fm (alla utom katten) och bästa kompisen kom på em. Det har varit lördagsgodis, riktigt kaffe och lyckönskningar från Magistratparkens A-lagare.
Men under kvällen var jag utlämnad till mitt eget sällskap och scrappade ihop två LO och två kort framför OS.

Båda LO är inspirerade av en brevkurs från Shimelle, "Pretty Paper Party".

Korten blev jag inspirerad av min kompis som ska på bröllop, så det blev bröllops-grattis-kort... Ifall att.




1 kommentar:

  1. Det är ju en himla tur att du kan scrappa nu när du är "fjättrad" vid sängen!! Jag har njutit av alla dina fina alster som du producerat, det bara sprutar ut kreativitet ur dig! Dessa två LO:s är kanonläckra båda, gillar verkligen färgerna. Lycka till nu om 3 dagar!

    SvaraRadera